نسخه آزمایشی
مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر > اخبار مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر > اخبار فرهنگی > درخشش دانشجویان مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر در جشنواره قرآن و عترت
۹۸ بازدید

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر گفت: سه نفر از دانشجویان این در هجدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور صاحب مقام شدند.

محسن پرویز ۳۱ تیرماه در جلسه شورای فرهنگی مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر با عرض تسلیت به مناسب فرا رسیدن ماه محرم اظهار کرد: هجدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در هفت بخش و ۳۸ رشته در بخش‌های مختلف کتبی و شفاهی و ثبت اثر، همانند عکس، فیلم، کلیپ، شعر و مقاله و کتاب و تفسیر، داستان و … در سه قسمت دانشجویان، اساتید و کارمندان مراکز دانشگاهی علمی کاربردی شده بود.

وی تصریح کرد: با توجه به اعلام نتایج داوری بخش‌های شفاهی، هنری، ادبی و کتبی هجدهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور، سه نفر از دانشجویان مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر به‌نام آقایان محمد احمدی، سیدجواد هاشمی و سید محمد صفوی به ترتیب موفق به کسب رتبه اول در بخش حفظ پنج جزء قرآن کریم، رتبه سوم در بخش حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم و رتبه سوم در بخش اذان شدند.

رئیس مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بوشهر ضمن تبریک به نقش آفرینی دانشجویان این مرکز در سطح ملی یادآور شد: سال گذشته نیز ۲ نفر از دانشجویان این مرکز موفق به کسب رتبه‌های برتر در این جشنواره شده بودند.

پرویز اضافه کرد: با قرآن‌باوری، الگوی عملی قرآن بودن، اخلاص، کار برای رضای خدا و همدلی برای ترویج فرهنگ قرآن در جامعه، نهادینه کردن رفتارهای قرآنی می توان در راستای حاکمیت سبک زندگی قرآنی قدم برداشت

انتهای پیام

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا