نسخه آزمایشی
۱۴۲ بازدید

نشر مقالات متعدد پژوهشی

نشر مقالات متعدد پژوهشی

توانمندی های نهاد خانواده در مهار جرایم دانش آموزی روی داده در آموزش های مجازی دوران کووید ۱۹

سومین کنفرانس ملی پدافند سایبری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه، ۲۹/۲/۱۴۰۱

بایستگی توجه به پیامدهای کووید ۱۹ درحوزه­های گوناگون و ضرورت جستجوی راهکارهای مناسب برای مهار آن پژوهش­های روزافزون ر در این گستره ایجاب می­کند.  این مقاله  از دکتر جلال­الدین حسانی؛ مدرس گروه حقوق و  مدیر دفتر کارآفرینی و نوآوری مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر به صورت شفاهی  در کنفرانس پدافند سایبری ارایه و سپس به پرسش­های حاضران پاسخ داده شد.

دومین همایش ملی توسعه پایدار خلیج فارس: محیط زیست بر مناطق ساحلی

   روز چهارشنبه، ۷ اردیبهشت، ۱۴۰۱ توسط دانشگاه خلیج فارس, اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و تحت حمایت سیویلیکا در شهر بوشهر برگزار گردید.

  در این همایش، مقاله پیشگیری اجتماعی از جرایم علیه آبزیان در سواحل خلیج فارس از دکتر
جلال­الدین حسانی؛ مدرس گروه حقوق و  مدیر دفتر کارآفرینی و نوآوری مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر به صورت شفاهی  ارایه شد.

-همایش امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد پژوهش­های کتابخانه­ای و میدانی-دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کاشان

  در این همایش سه روزه، مقاله سیاست جنایی ایران در قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ۱۳۹۴ از دکتر جلال­الدین حسانی؛ مدرس گروه حقوق و  مدیر دفتر کارآفرینی و نوآوری مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر به صورت شفاهی  ارایه شد.

همایش بین المللی فرصت­های سرمایه­گذاری شهر تهران/اردیبهشت ۱۴۰۱

در این همایش یک روزه، مقاله توسعه جرم شناختی فضای سبز شهری تهران؛ مبانی، راهبردها و برآیندها از دکتر جلال­الدین حسانی؛ مدرس گروه حقوق و  مدیر دفتر کارآفرینی و نوآوری مرکز آموزش عالی علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر پذیرفته شد. این مقاله که با رویکرد پژوهش­های میان-رشته­ای علوم جنایی و علوم مدیریت شهری نگاشته شده،  واکاوی جرم­شناختی فضای سبز شهری تهران را در دستور کار خود قرار داده است.

ارسال دیدگاه
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های مورد نیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*

بالا